Er der nytte at udnytte ved et skiltefirma?

By:
Dette indlæg er finansieret indlæg og indeholder promoverede hjemmesidehenvisninger.

Svaret er: ja!

Forestil dig for eksempel, at du ejer en butik, en ganske almindelig, gammeldags en af slagsen, hvor du sælger brugsvarer sammen med en kollega, måske nogle ansatte, der deles om vagterne, en lærling eller lidt familie, som hjælper til.

Du har ikke en kæde af forretninger, det er faktisk bare lige den her ene butik, som du har, hvor dit hjertebarn er at sælge brugsgenstande fra denne butik.

Så skal du selvfølgelig lave omtale af den butik, og her mener vi ikke, når du skriver mails rundt, sætter interviews op i lokalsprøjten eller ringer rundt til venner og bekendte for at sige, at de skal kigge ned.

Den del er selvfølgelig også PR, men du skal også have noget fysisk at vise frem, hvor digital vores forbrugertendenser ellers er blevet, hvor du måske også har oprettet dig en webshop udover din fysiske butik, hvor man kan købe dine varer fra.

Du skal nemlig lave ikke bare et skilt ude foran med dagens tilbud, hvis du kører med den slags, men du skal også have nogle skilte i mindre format inde i butikken, hvor der skal stå navne, priser og andet informativt.

Nu om dage er det populært at lave en kontrast til det digitale ved at bruge tavler, man kan skrive med kridt på med den slags informationer.

Men hvorfor ikke lave et samlet hele af en visuel identitet ved at få et skiltefirma til at lave alt fra de små skilte til de større ude foran butikken og så det store, der da gerne skal sidde på facaden af din butik eller ovenpå bygningen?

Så laver du noget grafik og logo i måske samarbejde med sådan et firma, og så har du lavet noget visuelt, som folk vil huske din butik på udover navnet, så det er lettere at genkende og referere til.

Den slags skal nok give kunder i butikken.

Posted in: skiltefirma